Bakgrund

onsdag 26 september 2012

Vi firar att jag fått jobb!

 Jag har sökt några jobb som jag fått komma på intervju hos och igår blev jag erbjuden två utav dom!
Vilket angenämt problem. Det känns som om det är min tur nu !!! 
Vet redan vilket jag mest vill ha, där både magkänslan och flera saker kändes mest fördelaktiga. 

Sonen och jag firar med räkor och aioli ifrån Fiskarbröderna.
Den aiolin är inte att leka med och kan med fördel ätas med sked.

Sedan skålade vi med Ramlösa Smultron. Mmm... plötsligt försvann sonen och där satt jag själv, när det började bröta och braka. När jag frågade vad som pågick, så fick jag till svar att han möblerade om i sitt rum. Yes. Resultatet blev bra trots att jag hade räkspad på fingrarna när jag skulle hjälpa honom loss, när han satt fast mellan sängen och väggen...
SKÅL

7 kommentarer:

  1. Tack goa du! Jag är suuuuperGLAD! :))

    SvaraRadera
  2. Ett stort grattis!!!

    Kram o lycka till! / Åsa

    SvaraRadera
  3. Tack gulliga du! Vad glad jag är nu. Två jobb och två lyckatill kommentarer! =)Kram

    SvaraRadera
  4. Önskar dig också lycka till.
    Att allt blir bra på det nya jobbet.

    SvaraRadera
  5. Anonyma var bar christian...

    SvaraRadera