Bakgrund

torsdag 20 september 2012

En änglavän eller bara en kaiko skrivare?

De sista dagarna har jag sovit inte alls sovit bra. Vaknar när klockan är 02.00 ungefär och så kan jag inte somna om. I natt vaknade jag, men inte förrän klockan var 04.00 och då ser jag plötsligt att det börjar blinka ett ljus i rummet. Sedan sätter skrivaren igång. .  .den skriver inte ut någonting, men den lever sitt egna lilla liv en liten stund. Blinkar och låter. Det har jag aldrig varit med om tidigare faktiskt och sedan kunde jag verkligen inte somna om!

Eftersom jag behöver vägledning just nu och till och med ringde en spådam igår, så undrar jag om inte detta var någon som ville ge sig till känna och tala om någonting för mig, eftersom jag låg och funderade strax innan på en hel del saker.

Jo, men jag tror ju på sånt här och det behöver inte ni göra. Men med tillräckligt många bevis för att det verkligen finns en andra sida- så tycker jag det inte finns några tvivel. Sedan får var och en tro på vad dom vill. 

Jag lovar att när jag inte finns längre, så kommer jag visa mig på något sätt för den som vill och är mottaglig!

Idag ska jag inte ta några snabba beslut, som jag är jävligt bra på att göra annars. Det brukar bli så fel då. Nej, idag ska jag gå sakta fram och ta dagen med ro. 
 
Planering. Pffhh...haha, jag måste ju tro på det jag säger- så nu får det bli så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar