Bakgrund

söndag 9 maj 2010

Helg

Fint träd, eller hur?


Igår var jag på bio med min dotter. Vi tittade på "The bounty hunter" med Jennifer Aniston och en annan snygging jag inte kommer på namnet på just nu. En manlig snygging då alltså.
Vi gick på nio-bion så vi hamnade ju mitt i folkhavet bland festande människor. Riktigt roligt att se på det livet i nyktert tillstånd. Haha... vad roliga en del är och vad dom hörs mycket!

Annars hade jag en slappardag igår och i fredags försökte jag och en kompis festa till det in till stan, men det fanns ju knappt inga andra människor ute . . . så det blev en lugn fredagkväll, jag tror vi var hemma vid tolv redan.

Idag har jag haft tvättstugan, städat, handlat och verkligen plockat runt omkring. Men jag hann med en fika på gården också, med lite småbarnsmammor som verkligen har fullt upp! Vad längesen det var, ja 10 år sen typ!

I tvättstugan var jag som vanligt försenad. . . samma människa råkade ut för mig igen- stackaren! Jag är alltid nästan sen där och så tycker jag inte tvätten blir torr. Men det är ju i-lands problem kan jag känna.
Den här högen och lite till blev tvättat idag i alla fall. Så nu vet ni det!!




2 kommentarer:

  1. Åh, vad jag önskar att jag kunde gå till en tvättstuga och tvätta flera maskiner på en gång! Det är hopplöst att bara ha en maskin..

    SvaraRadera
  2. Ja, det förstår jag. Hade själv egen tvättmaskin förut, men är så glad över tvättstugan nu och få undan allt på en gång.

    SvaraRadera