Bakgrund

söndag 2 maj 2010

Något du vill säga kära katt?

Japp, då var det söndag och inhandling av veckans varor. Ja, det är det där vardagliga man köper men som alltid går åt. Bröd och mjölk och toapapper. Typ.

Jag har haft en härlig söndag, solen har skinit och varit riktigt varm. Tog med mig en termos med kaffe och satte mig ute och tjötade lite. Tvätt har tvättats och mat har lagats (nästan) Ja, pannkakor då och så värmde jag resten av thaimaten som blev över från igår. Jag har diskat, bäddat och dammsugit . . . och igår hann jag med att deklarera också. Inte så svårt om deklarationen stämmer, nej det blev ett sms som tog en minut och så var det färdigt. Härligt.

Jag vet inte riktigt om det är något min katt vill säga mig. Han har ju gjort lite konstiga skvättningar den senaste tiden här hemma och igår... ja, ni ser ju själva på bilden. Han somnade utmattade med block och penna. Vad vill han egentligen??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar