Bakgrund

tisdag 4 maj 2010

Vilken dag


Min spikmatta är en matta på ca 60 gånger 40 cm. När jag vaknade imorse kände jag att jag ville vira in huvudet i den. Omkretsen funkade. Jag var sååå trött och orkade nästan inte gå upp. Antagligen somnade jag nån gång vid 05.00 och vaknade sedan efter det två ggr, innan klockan ringde kl.07.00.
Nu när jag kom hem från jobbet kände jag att jag skulle vilja ha en spikmatta som var 1.72 (lika lång som mig själv) och lika bred så att hela jag skulle kunna rulla in mig i den. Det kliar ta mig f-n överallt.
Jo, jag har duschat! Men en insmorning av fetare slag borde jag kanske ge mig på. Olja? Min hud är torr som fnöske, så nu blir det en kväll med ett varmt bad, olja och sedan desperate housewifes på det.

Arbetet jag började på idag, kan jag inte säga så mycket om än. Jag är fullstoppad av information och kan knappt sortera vad jag gått igenom idag. Att jag sedan på spårvagnen hem i 20 minuters tid hade en gapande skolklass rätt i örat, påverkade mig rätt mycket. Mitt huvud tar inte in mer nu.
Fast det kommer bli bra! =)

1 kommentar:

  1. Jag är inte riktigt kompis med min spikmatta. Jag borde kanske ge den en chans till...

    SvaraRadera