Bakgrund

fredag 28 maj 2010

Öl eller promenad

Igår, torsdag efter jobbet var jag helt själv. Min dotter åkte till Karlstad i längtan efter sin pojkvän och min ena son skulle spela handboll. Jag satt länge på min gård och löste korsord och jag hade hela dagen bestämt mig för att gå ut och gå... tills jag blev väldigt ambivalent.
När jag satt där i solen blev jag så trött- och törstig. Jag blev sugen på öl !! Jag gick in, öppnade kylskåpet och bara tittade på mina tre små öl som stod där. Inte bra, om man vill gå ner i vikt. Jo titta kan man ju göra, men inte dricka.

Nä, jag fick mitt förstånd tillbaka och bara greppade stavarna som stod där i hallen och gav mig ut med kameran dessutom i fickan också. Två bilder blev det.


En katt mitt i in the middle of nowhere! Jaja . . . jag fick ropa lite på honom också för att han skulle titta. Började lite fint med ett sssss.....pssss....ssss.... men när jag inte fick någon respons blev det PSSSCCCHHSSS- HALLÅÅÅÅ !!! Då tittade han mot mig- jädra nonchalant katt.
Inget folk i närheten som tur var. . . haha. . .


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar