Bakgrund

fredag 28 maj 2010

Tidig morgon

Idag gick jag upp vid 06.15. Det är då jag borde gå upp varje dag egentligen, för jag gillar att greja på morgonen och få lite ordning innan jag går hemifrån. Disk bland annat och bädda sängen och sådär.

Men idag kära vänner gjorde jag mer än så. Jag gjorde köttfärssås, inte så avancerat egentlligen när man har Dolmio som vän och tillsats. Kryddade bara med pressad vitlök, svartpeppar, salt och oregano också. Dessutom gjorde jag smörgåsar till min lilla goding som ska på tågresa med handbollen i eftermiddag. Ändå var jag på jobbet kl 08.10. Bra va!? Så nu kan jag gå härifrån vid 14.30 idag utan problem.


Måste jobba nu. . . har väldigt mycket att göra här idag. Mycket att fotografera bland annat! ;)

1 kommentar:

  1. Vi brukade också använda Dolmio, fast jag har faktiskt övergett de praktiska glasburkarna. Det smakade ju samma varje gång...
    Fast man kan ju göra som du och krydda lite extra!

    SvaraRadera