Bakgrund

fredag 21 maj 2010

Var är jag?

Det roliga är att jag både pratar och beter mig konstigt idag. Går åt fel håll, svarar på konstigt sätt och frågar konstiga frågor. Som " Är han gift med sin fru tror du?"
Är det vädret? Tryckande varmt och kvavt och klibbigt- riktigt fuktigt alltså! Känns rätt skönt nu när det åskade till och började regna. Min huvudvärk försvann direkt.


Träffade en god vän på Linnégatan och vi tog oss sedan till torget där hon skulle köpa sig en klocka. Jag blev rätt sugen jag också och priserna är bra just nu. Jag får fundera över natten om jag behöver en klocka.

Så kom min goa kille och vi handlade kläder. Det blev ju så varmt väldigt plötsligt och att inte ha sköna skor eller "knäshorts", då blir man ju lidande . . . Kapp Ahl fick det bli och vi hittade fina grejer och han blev nöjd. Dottern åkte på grillfest och hade med sig marinerad kycklingfilé. Hoppas det blir uppehåll nu!

Klocka eller inte?? Hm. . .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar