Bakgrund

onsdag 26 maj 2010

Sommardag

Jag somnade på spårvagnen hem och det räckte med den lilla powernapen för att återfå energi när jag kom hem till mina underbara barn. Diskade största disken och gjorde pannkakor för att sedan gå ut i det underbara vädret.

Satte mig med min nya Amelia och en kopp kaffe och sedan tog jag en långpromenad med gåstavar ner genom Västra Kyrkogården och Majorna för att sedan komma upp mot Högsbo igen. Några undrade vad jag hade gjort av skidorna och jag var inte sen med att svara att jag var på väg hem för att hämta dom.

Lek med vattenballonger och kompis hemma på gården.


Glass-stund i trädet utanför hemma. Tänker lite på han Kalle i Kalles klätterträd när jag ser denna bilden.



1 kommentar:

  1. Jag ser på bilden att det handlar om Maria Montazami i tidningen. Nåt nytt skvaller?

    SvaraRadera