Bakgrund

måndag 3 maj 2010

Måndag morgon

Vilken underbar sol att vakna till så här en måndag morgon. Jag är så JÄVLA glad! Glad över att det blev en bra morgon med lilleman och glad över att solen skiner. Jag är glad över att jag har fått jobb, glad över mina goa vänner, glad över mina underbara barn och glad över att vi är friska.
Ja allting är ju relativt det där med friskhet, men om man inte tänker på alla små petitesser utan verkligen tänker på ordet FRISK. Vi har liksom inte drabbats av någon dödlig sjukdom!

Min älskade dotter ligger och är dålig i sin säng nu förresten, hon har åkt på en riktig förkylning och är febrig den "lilla" stackaren. Hon kom med tåget från Karlstad igår efter en helg hos sin kärlek. . . Men nu får hennes glada mamma ta hand om henne. Det blir te med honung och isglass hela dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar