Bakgrund

tisdag 4 maj 2010

Natt

Kan inte sova !!! Har varit vaken den senaste timmen och är allmänt OTRÖTT. Finns det ens något som heter så? Tankar far runt och dom tar sig osökt till hur dum jag varit de senaste månaderna. Jag fattar inte hur jag har kunnat påverkas så negativt av en enda människa och låtit mig. F-n vad arg jag blir på mig själv. Sådana sjuka saker man varit med om.

Men nu är det fokus på nyare tider och jag känner att mitt gamla, positiva jag är tillbaka. En sak är säker- jag kommer aldrig mer ... NÅGONSIN !!!

Slår ett slag för spikmattan också. Den e grymt bra, speciellt som när det kliar över hela kroppen- som NU!

2 kommentarer:

  1. Tänk så här Ellinor:
    "Om jag gjort fel så lär jag mig av erfarenheten, det som varit kan jag inte ändra, men det som kommer i framtiden kan jag påverka"

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Åh, det lät bra! Var det från Mia? Jag har läst lite om mindfulness nu och man måste faktiskt bara tänka framåt hela tiden. Kram för dina ord! =)

    SvaraRadera