Bakgrund

fredag 21 maj 2010

Vad fort det går

Tiden går så otroligt fort. På gott och ont! Ibland vill jag att den ska gå fort som bara den, t ex när man väntar på pengar. Men ibland, som idag känner jag att jag inte hinner med det jag vill.
Kan det inte finnas något mitt emellan tack?!

Veckorna på mitt nya jobb har varvats med ommöbleringar, ombyggnationer och nya arbetsuppgifter som jag inte varit så insatt i tidigare. Jag jobbar mycket med valutor och utländska leverantörer. Det är jätteintressant och jag lär mig jättemycket. Tiden går alltså fort även på jobbet och tur är väl det.

Byggarna som varit här har bankat och borrat i rummen bredvid och öppnar jag fönstret för att få luft, har jag järnvägens dunkande arbetsljud precis utanför. Läge för en treo nu och en kopp starkt kaffe!

1 kommentar:

  1. Tiden går ju fort när man har roligt och långsamt när man har tråkigt. Det borde vara tvärtom!

    SvaraRadera