Bakgrund

fredag 2 september 2011

Ansökan

Känner att jag är på bristningsgränsen ... (ska köpa öronproppar)

... och så ska man söka jobb samtidigt. Hur f-n skulle den ansökan låta?

"Skriver till er angående den förbannade tjänsten som skorstensröjare.
Jag är en kärring som för det mesta tänker positivt, men har nu i dagarna haft en nära kontakt med satan och fått ett annat perspektiv på saker och ting. Det betyder bland annat att jag är fientligt inställd och representerar det onda för tillfället.

Jag är också dryg, lat, tål inte stress och har för övrigt en förbannat labil personlighet och humörsvängningar, så att jag i ena stunden ler för att plötsligt förvandlas och se ut som en galen psykopat.

Jag ser fram emot ett personligt möte och tror att ni eventuellt skulle behöva mig som ert ansikte utåt!???"




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar