Bakgrund

onsdag 21 september 2011

Smidig som ett kassaskåp

Fotbollsmatchen i Floda blev en seger med 4-2. Tredje tisdagen i rad som killarna spelade i regn och denna gång dessutom i en leråker. Bollen studsade knappt utan lade sig emellanåt rätt ner i en liten pöl med vatten och det såg riktigt jobbigt ut när de sprang där och det liksom skvätte vatten runt omkring benen och de kanade hit och dit. Jag hade önskat att jag var lika smidig som dom, för just nu känner jag mig som ett kassaskåp som har svårt att förflytta sig. Vid ett tillfälle skulle jag snabbt få tag i mitt paraply som låg på marken och blåste lite lätt iväg av en vindpust, men kom bara halvvägs ner då det högg till i ryggen. Jasså, det måste sett j-vligt lustigt ut ...

Jag får inte riktigt igång mig själv. Jag brukar vara väldigt bra på det där när jag väl sätter igång med både träning eller har gett mig sjuttan på något, men jag har inte riktigt kommit dit. Självdisciplin, motivation och energin saknas och jag är inte där 100 % än. Här funkar det liksom inte om jag gör det halvhjärtat och det är antingen eller som gäller. ( ... & det rimmade... )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar