Bakgrund

tisdag 13 september 2011

Storm

Jag har sovit! Ja, halva dagen ungefär... sen blev det inlämning av datorn som bara stänger av sig plötsligt. Först blir den varm och sedan stänger den av sig. Ungefär som mig själv ibland. Jag blir varm, sedan stänger jag av- både värmen och mina känslor. I lördags kväll var jag iskall, bokstavligt talat och brydde mig inte om någon annan än mig själv. Ja, så kan det bli... utan att gå in på det närmare.

Idag har vi kollat på när sonen spelade match mot Mölnlycke också. Han är grym i mål och jag är riktigt stolt över honom.

Undrar över vädret? Varför heter stormen Katja?
Nästa storm kommer jag döpa till Ellinor sa Christian ikväll och skrattade. Jag hörde först inte och höll bara med... tills jag insåg vad han just sagt och då gav jag honom blicken. Den där blicken som säger att "det där skulle du inte ha sagt för nu måste jag ge igen när du minst anar..."

Jag har köpt massa godis också. Sonen ska bjuda sina klasskamrater på det imorgon !! Det är en speciell dag då och han verkar lugn och harmonisk över detta. Det känns skönt och jag ser fram emot fredagen... då ska vi på ett studiebesök.

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar