Bakgrund

fredag 2 september 2011

Säljer mitt hem och tillbringar tid i köket


Grafik-kort till dator och vardagsrumsbord lade jag ut på Blocket igår. Funderar mer över vad jag kan kränga.

Kanske detta? Undrar om folk här i området är intresserade av en loppis. Då kunde man ju ordnat det. . .


Så gick jag och dottern bort och handlade och jag skojade till det, men utan nån glädjande respons tillbaka. Dök upp lite roligt med min kamera och denna blick fick jag då . . . hihi.

Sedan tillbringade jag dagen i köket, bakade denna radiokaka... som mer smakade som tvål än som en radio. Det kanske var radiovågor... ?

Kom i och för sig på sen att cocosfettet jag använt, var gammalt och fick slänga hela kakan!


God middag som uppskattades av barnen, varav ett bara satt och åt tillbehören. . .
Kyckling Africana, med banan, jordnötter, mango chutney och mandariner. Ja ris och äggnudlar kunde man välja mellan också.
Gott blev det !


Sedan satt vi och kollade på tv, var rastlösa och en styck son byggde en boxnings-säck som han hängde upp i taket och fick ur sina aggressioner emot.
Gick och lade mig rätt tidigt, när jag fick ett sms angående grafik-kortet jag just lagt ut på Blocket. Personen undrade om vi kunde ses på Frölunda Torg om 20 minuter. Men där gick faktiskt gränsen. . .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar