Bakgrund

söndag 10 oktober 2010

10:e oktober 2010

Det luktar såpa överallt och doftar ljuvligt. Till och med i garderoben luktar det gott, av små doftpåsar som ligger gömda bland kläderna. Jag har städat och grejat och njutit av promenader denna helg.

Jag har till och med tjuvstartat med tomteriet.


Jag ska alltså ligga med tomtar i natt, nej usch det lät ju makabert! Men sova med dom ska jag och det känns ju mysigt. Det får mig att tänka på att det faktiskt snart är jul, även om det inte känns så. Jag skulle vilja resa bort över julen i år. Att det är så dyrt gör ingen skillnad om man skulle dra in på julklappar, för en resa under den perioden kostar multum. Det är sjukt att det ska vara så förbannat dyrt!

Så idag är det den 10/10-2010. Ett speciellt datum och det är sådana datum man ska ta vara på om man vill göra speciella saker. Inte städa eller skura golv eller byta till tomtelakan, men en resa eller upplevelse. Nästa gång blir 11/11-2011.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar