Bakgrund

onsdag 27 oktober 2010

Massage

Jag var på min underbara massage igår igen och jag vet inte om jag gick för tätt inpå förra gången eller vad det kan bero på, för det kändes inte alls som sist- då hade jag iofs ont ikroppen innan jag kom så det ger väl sig olika former av hur det känns. Igår var bra- och det är verkligen skönt. Jag rekommenderar denna massage starkt!
http://www.kroppohalsafriskvard.com

Sedan mötte jag upp sonen och vi käkade en smarrig 150 grams hamburgare i ett litet stånd vid Frölunda Torg och sedan gick vi till Team sportia och köpte ett underställ som han måste ha nu när det är så kallt ute. Han spelar ju fotboll och då blir det liiite kallt med bara shorts och t-shirt.
När vi gått där en stund och hunnit med både apotek och bank kände jag hur massagen tog ut sin kraft och jag började vrålsvettas. Jag var tvungen att snabbt slänga mig ut vid närmsta utgång.

Känner mig otroligt skön i kroppen i alla fall. och har bokat en ny tid om en månad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar