Bakgrund

måndag 4 oktober 2010

Välmående

En tripp till Ikea idag och frukost där, resulterade i att mitt vardagsrum nu ser ut så här . . .
En rosa touch blev väl snyggt ? !
Ja, jag tröttnar säkert snart, men då kanske det är dags för jul??

Hösten är så fin just nu. Jag älskar färgerna på löven och gillar att promenera! Jag tog en promenad till Kropp & Hälsa och fick en härlig massage.
Visst är det ett vackert kort med löven och stenarna?



Indisk huvud & ansikts-massage, nacke & axlar. Det är så underbart och jag borde göra det oftare! Man blir totalt avslappnad och harmonisk. Heléne som driver detta har ett lugn som påverkar mig så fort jag går innanför denna dörren. Tyst och skönt och så rör hon sig sakta.
Just denna massage består av rygg, nacke, axlar, bröstmuskulatur och tryck på punkter i ansikte och huvud med speciella cirklande rörelser. Samtidigt spelas en tyst meditationsmusik och jag befinner mig i himmelriket. . .
Den löser upp stelheten och huvudvärken och till och med käkarna känns avslappnade när jag går därifrån!

I love it !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar