Bakgrund

söndag 24 oktober 2010

Helgen gick fort- IGEN

Ja, igår kväll efter en lååång dag på soffan, tog jag mitt paraply och min pyjamas och åkte spårvagn hem till min kusin som precis blivit pappa. Hans son är den finaste bebisen och jag sov över efter en mysig kväll med prat om livet och allt runt omkring. Så i natt har jag matat denna gudagoding var tredje timme, bytit blöja och pussat detta knytte. Det kändes som om det vore igår jag var småbarnsmamma igen. Men det var det inte. Det var tio år sedan !!

Idag har vi haft kalas för lilleman på Frölunda Bowling, (två månader sedan han fyllde 10 år) - men bättre sent än aldrig. Det där med barnkalas har inte riktigt passat förrän nu och det blev jättebra. Dom bowlade, åt hamburgare, fick glass och godis och så fick han presenter. Han var jättenöjd och det var jag med- trots att det sved i plånboken. Men det var nog mer att jag hade ågren efter fredagskvällen, då det gick alldeles för mycket pengar. Men som sagt- det var längesen jag hade så kul och det var det värt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar