Bakgrund

torsdag 28 oktober 2010

Marknads-seminarium

Jag och en vän blev inbjudna på ett marknads-seminarium där vi skulle bli informerade om hur vi som privatpersoner kan lägga upp våran ekonomi och välja rätt när det gäller, lån, fonder, spar och pension med mera. Det serverades både förrätt, varmrätt och efterrätt och vin till maten. Det var gott och kul- så kul att föreläsaren undrade vad det var som var så roligt. Han tog en paus och vi med och sedan skiftade vi platser för att min goa vän inte skulle kunna se mig. Hon har nämeligen en tendens till att skratta då.


Vin och kaffe

Efter föreläsningen gick vi förbi Lorensbergsteatern och då skulle jag liksom bara göra ett foto tänkte jag och klev upp på en stoor sten. . . strax efteråt snubblade jag på min fot (som inte hänger med längre, ja det är sant..) och ramlade rakt huvudstupa framåt. Jag tog emot med armbågarna och försökte snabbt ta mig upp vilket gick sådär.


Ni kan iaf se platsen jag låg på!


Herregud, klumpig !!! Inne vid själva föreläsningen var det väldigt trångt och en väldigt konstig matta. Även där fastnade jag på något underligt sätt i både mattan och stolen och höll på att ramla där inne. Tur var väl det att inte detta hände, folk tror ju att man är onykter och ja, jag hade tagit ett glas vin men mer var det liksom inte. Jag är bara så klumpig helt enkelt- men det är rätt roligt också . . .

Jag ska nu dit på en privat föreläsning- han tyckte väl jag behövde det! Kanske jag kan få några bra råd? . . .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar