Bakgrund

tisdag 26 oktober 2010

En ny dag

Oj vad jag blivit dålig på att uppdatera här och skriva överhuvudtaget. Det är underbart väder idag och jag tycker det är så fint när solen skiner och det är frost på taken.

Häromdagen hjälpte jag min ussekusse Jessica att bära in massa kläder i hennes butik på andra långgatan och det är inget mysigt ställe att befinna sig på kvällen. Riktigt skumma människor som rör sig där faktiskt, så jag hade inte velat gå där själv.

Jag tog med mig kameran för att ta ett kort, men som i min vanliga tur när jag väl tar med mig den, tog batterierna slut och det blev ingen bild. :/

Igår, måndag tog jag en fika med en kompis och vi tittade på sista avsnittet av Ullared tillsammans. En riktig klassiker. . . men jag kommer inte sakna den. Nä, det får räcka med Morgan och Ola- Conny nu, dom kan inte tillföra mig något mer!!

1 kommentar:

  1. Jag har faktiskt inte sett ett enda avsnitt av den senaste säsongen. Jag fick liksom nog efter första säsongen. Ola-Conny, vilket namn... hehehe

    SvaraRadera