Bakgrund

söndag 3 oktober 2010

Utan bil

Utan bil i hundra dagar, försmäktar jag på detta rös . . . (Kave rös)

Jag och lilleman tog bussen till 421 som ligger i Högsbo/ Sisjön. Där hade vi ett mål och det var Intersport och fotbollsskor. Vi hittade direkt ett par som både passade hans smak och min plånbok. Sedan hittade vi lite till, bland annat fotbollsstrumpor, skosnöre och en snygg mössa. Allting till nedsatt pris, så det kändes såååå bra!

Hittade även en tröja på rea till Tobbelito och en gympapåse, som har verkat vara totalt omöjligt att få tag på efter skolstart. Slut överallt och nu var detta en av två kvar.

Jaa och med tanke på att jag har slängt så förbannat mycket, så har jag under veckan unnat mig tre klädesplagg. Två härliga koftor och ett par leggings. Leggings har jag aldrig riktigt använt innan, men tänkte att det kanske kan vara snyggt. Vi får väl se.

Kofta från Mingel

Kofta från Lindex

Leggings från Lindex


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar