Bakgrund

onsdag 21 oktober 2009

Helt lyrisk

Ja, dagen som började så dåligt fortsatte i naturlig kaos. Jag spillde kaffe över alla papper på jobbet, bensinmätaren började lysa, båda killarna hade bråkat i skolan och telefonen fungerade fortfarande inte. När klockan närmar sig lunch tittar jag av en tillfällighet på väggalmanackan och ser att om hela tjugo minuter ska jag befinna mig på Lergöksgatan och få massage. Hela jag såg ut som ett levande frågetecken, ja inte över massagen men över att det bara inte kunde sluta. Det behövdes liksom inga fler överraskningar, jag var nöjd med det som var. Jag bestämde mig över att åka eftersom jag tänkte att det kanske kunde vara välbehövligt med massage och avkoppling. Jag gjorde helt rätt!

En sådan behandling hade man behövt varje vecka, det var så underbart att jag var helt lyrisk efteråt. Ja, det var ett härligt break på denna dag och jag rekommenderar er starkt att prova på detta. Första gången, prova på pris, 40 minuter för 280 kr.


Indisk huvud- & ansikts massage, nacke och axlar

Behandlingen består av djup massage på rygg, nacke, axlar och bröstmuskulatur. För att kunna ge en djupare avslappning masseras huvudet i speciella cirklande rörelser vilket ger en mycket skön och behaglig känsla i hela kroppen. Massagen löser upp spända muskler och huvudvärk brukar släppa. Man känner sig välmående, uppfriskad och ofta klarare i tanken efteråt.. Behandlingen avslutas med en skön ansiktsmassage som ger ett litet naturligt lyft.

Jag var som en ny människa, även om jag inte såg ut som en. För efter den massagen i huvudet såg jag ut som ett troll med härlig olja insmetad i mitt redan så morgonrufsiga hår.

1 kommentar:

  1. Man kan säga att det blev en "happy ending" på den dan! :)

    SvaraRadera