Bakgrund

onsdag 21 oktober 2009

Idag har jag kontroll

Tänkte igår att jag skulle titta på något IQ befriat tv-program som skulle göra mig avslappnad, till exempel något som "Mammas pojkar" eller "Ensam mamma" eller varför inte "Bonde söker fru".

Det var bara det att inget av de gick på tv igår och innan jag fick fram till Tobias att det var just ett sådant program jag ville se, så kom jag inte på namnen.

Jag försökte med "Ensam fru söker mamma" eller "Mammas pappa är ensam" eller till slut väldigt irriterat "Ja, men du vet...mamma, pappa barn !!! "

- Nää mamma, jag vet inte...

- Nää, men jag går och lägger mig istället då. Godnatt!

Så jag gick och lade mig runt halv åtta igår kväll och vaknade fem i morse. Helt utvilad och mitt huvud fungerar idag! (än så länge) Det är skönt och jag mår bra. Livet leker igen...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar