Bakgrund

fredag 23 oktober 2009

Min vän

Jag skulle skriva om min bäste vän- spikmattan.
Den finns alltid till hands och den är helt enkelt underbar!
Inte att rekommendera dock när du är onykter och somnar, för då kan du lätt vakna med uppskurna armbågar dagen efter. Det är bara något jag har hört!

(Lite roligt är att man kan se min parkering utanför)


Men så glider jag över från ämnet till gardiner. Vilka gardiner passar bäst?? Trodde först att en färgklick kunde ge en härlig känsla, men är den inte väl skrikig? Man ska väl ha lugna färger i ett sovrum. Ska jag byta igen??

(Dom passar ju bra till spikmattan i alla fall! )





2 kommentarer:

  1. Jag tycker dom bruna gardinerna är snyggast =)

    SvaraRadera
  2. Jag håller med föregående talare, de bruna var snyggast. Är spikmattan orange? Bra om den är det, för enligt de som förstår sig på det där med färger och dess inverkan så påstås det att man ska ha något orange i det rum man klär av sig i för då blir man såå snygg! :-)

    SvaraRadera