Bakgrund

lördag 8 oktober 2011

Best Western

Så här mysigt kan man ha det i Borås.

Först en öl till fotbollen på tv...

Sen ett glas sparkling rosé
Nere i restaurangen hängde massa konst på väggarna och denna fastnade jag för, visst är den häftig? Konstnären hette Ubi Cotter. Den skulle jag vilja ha i mitt hem!
Jag försökte sedan ta mig in i denna "bur"...

... men det var tydligen inte till för allmänheten.

Ja, det var en fin vistelse med god mat och mysigt hotell. En sväng på stan och ett besök på Harrys som "förälder på stan" vad också trevligt. Det innebar att det var väldigt mycket unga människor där och att min ålder inte riktigt passade in.

Utflykter som det här borde man göra oftare.

Grattis till Sverige också som vann över Finland i fotbollen med 2-1!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar