Bakgrund

lördag 22 oktober 2011

Loppis?

Vi sitter och pratar om nostalgi. Om LP skivor bland annat. Dire Straits spelades på och jag kom plötsligt på hur mycket man spelade dom förr och så kom jag och tänka på hur många bra skivor man hade...

... fast de ligger ju fortfarande i källaren och jag har till och med kvar min gamla skivspelare. Jag har aldrig velat slänga det, men nu tror jag faktiskt att de där stunderna som jag i mitt inre trott skulle komma, när jag tar fram dessa skivor och sätter mig för att lyssna på- nej de kommer nog inte...

Jag ska snart stå på loppmarknad och då kanske man kan kränga det där till någon som jag kan övertala till att tänka så som jag gjort. Att man ska hitta en stund att ta fram dessa och bli lite nostalgisk, alltså.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar