Bakgrund

onsdag 26 oktober 2011

Dream on

Vilken dröm. Den handlade säkert om tio stycken olika människor och alla har jag på facebook, så det blev ju en konstig start när jag loggade in och fick se allihopa. J, han som i drömmen var förbannad, rastlös och som ville ha tillbaka sin termos av S eller C som var ledsen och grät för att hon inte var medbjuden på bio. När vi sedan åkte bil med U och hennes man skulle vi åka med en Stenabåt över älvsborgsbron och lille S tände eld på luftmadrasserna som vi skulle sitta på. Kaptenen som var T blev arg och vägrade fortsätta köra, så vi kom tillbaka till brofästet på Hising-sidan och fick därifrån ta oss liftande.

Undra vad detta innebär?

Har kommit på att jag bloggar i otakt. Jag hinner helt enkelt inte med. Idag är det torsdag men detta inlägg hamnar på gårdagens. Det gör väl inget? Jag skriver ju bara massa strunt ändå.
Kram på er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar