Bakgrund

fredag 21 oktober 2011

=)

Det som inte dödar dig gör dig starkare och så kan man ta ett helvete i taget... ja, det är sådana kloka ordspråk som jag brukar få av min mamma! Jag gör som hon säger och tar en dag i taget och i och med det blir det automatiskt att man löser problemen på vägen. Jag ororar mig alltså inte för morgondagen i onödan... men måste erkänna att man blir uttröttad på alla kontakter man har och när ingen vet nåt...

H-vete vad jag svettas, är det nu all vätska ska ur kroppen?? Känner att jag har en hel del isåfall.


Förresten! Jag är kattvakt åt den här lille godingen. En del av familjen åkte till Stockholm och då fick jag äran att gosa med honom lite.




Sedan har jag skrivit ett kontrakt och det känns så himla bra....



... och så är det äntligen helg igen. Jag gillar verkligen helgerna. Speciellt när man får umgås med dom man älskar allra mest. Nu är barnen i och för sig hos sin pappa, men då har jag mina andra fina människor som jag har runt omkring mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar