Bakgrund

måndag 31 oktober 2011

Källarskrubb

Nej det blev inget inlägg igår. Jag befann mig i källaren och i ett trångt utrymme där det inte fanns möjlighet till uppkoppling. Fast jag hade fint sällskap! Så några timmar därnere och utrensning av det mesta, även om inte alla tyckte det- ja så kändes det väldigt bra efteråt. Minst hälften av allt ska säljas och sen är det inte mycket kvar. Tycker jag åtminstone. Hade ni sett allting därnere utspritt igår hade ni vänt i dörren, jag lovar...

Jag hade bland annat tre stora flyttlådor med julsaker och en flyttlåda med påsksaker och snart är det ju dags att ta fram adventsljusstakarna, bara några veckor kvar!! Imorgon är det 1:e november och sedan kommer tiden bara rusa iväg! Men jag gillar att julpynta och även om jag faktiskt rensat ut mycket julsaker de senaste två åren så var det ändå 3 lådor kvar. Men observera att adventsljusstakarna tar plats! Minst en låda... (Försöker jag förklara mig här?)

Nu åker VHS filmerna i alla fall. De är väl ingen ens intresserade av att köpa nu för tiden?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar