Bakgrund

fredag 14 oktober 2011

What a day

Vilken fin dag det var!
Jag fick först ett jätteroligt besked som jag inte hunnit smälta, men tankarna snurrar !!!

Solen sken och jag var först hemma hos en go tjej och fikade. Sedan tog jag mina papper för att åka in till stan och möta "mannen som alltid dubbelbokar sina möten". Även idag hade han gjort detta, så 7 minuter senare var jag på väg ut igen för att återigen ha fått en ny tid. Adrenalinet pumpade lite grann och jag kände att jag hade lust att säga den där mannen både det ena och det andra. Tog då bussen vidare till Partille och mötte upp C istället. Han fick mig att må bättre med en gång, konstigt hur en människa kan få dig att må bra. Det är underbart!

Ja sen var det dags för tjejparty hos en gammal granne. Det var riktigt kul !!
Så här fint hade hon dukat upp...

... & detta dukade en annan upp. Ja inte jag, men hon som höll i demonstrationen!

Detta såg ju lite lustigt ut, det tyckte väl dom flesta där och då... att jag hade lagt en dildo bredvid min telefon. Som vilket läppstift som helst eller annat man brukar ha med sig. Men va faan, det var ju så mycket grejer som skickades runt och jag skulle hinna se på. Då var jag ju tvungen att lägga ifrån mig vissa saker...

Efter det gick vi ut och tog en öl på Dubliners - Järntorget. Jag var lite trött som ni ser... och ännu tröttare blev jag. Somnade dock inte på någon spårvagn denna natt utan tog mig hem with safety...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar