Bakgrund

lördag 15 oktober 2011

Överlever Juholt?

Nej jag tror inte det. Förtroendet för honom är borta och jag kan inte förstå hur han gjort som han gjort. Så "okunnig" kan man väl inte vara om man sitter i en sådan position som han gör och vet hur granskad man kan bli?! Det hela känns löjligt, med tanke på att det tydligen stigit honom över huvudet. Mer ska mer ha?

Han har faktiskt aldrig gjort något större intryck på mig, såsom en del människor kan göra genom att se sympatiska och förtroendeingivna ut.

En annan person jag såg idag (lördag) var någon som jag en gång tyckt såg bra ut. Det är en tjej som genom sin personlighet och sitt uppträdande plötsligt blev någon annan i mina ögon. Idag tycker jag hon är ful. Då menar jag såhär att; Du kan försöka se hur bra som helst ut, men om du inte har något fint inre lyser det igenom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar