Bakgrund

onsdag 1 februari 2012

Homestyling

Mina föräldrar kom och satte fart på mig. Gardinstänger sattes upp, gardiner ströks, det diskades och plockades och lampor skurades. De hade blivit ett bra team om de startade en liten firma min pappa och mamma. Hon som städar och han som fixar.

Jag vet inte riktigt hur man ska kunna gengälda allt dom gör, men så kom jag på att jag hade en fri massage på ett ställe i väster. Jag frågade om de ville ha den och då svarade mamma:

- Ja du behöver ju massage Bertil !!
- Nej, jag vill inte ha någon massage, jag har ju så ont i höften.
- Ja men där nere ska dom inte vara och massera dig. Ta nu den.
- Nej, jag vill inte !!
- Joodå, du behöver dig en rejäl omgång. Se så... så kanske du blir människa igen.

Ja för att se det roliga i det hela, behöver man höra dom . . .

Därefter kom C och barnen på tacosmiddag och vi hade mys.

PS. Kameran är inlämnad på lagning, snart blir det bilder igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar