Bakgrund

torsdag 9 februari 2012

Vaa?

Nää, jag förstår ingenting...

Vi sitter hemma hos Christian och barnen sitter tillsammans och spelar FIFA 12. Ett fotbolls-spel på x-box alltså. Man spelar mot varandra och styr med spakar. I bakgrunden hörs två fotbollskommentatorer, det är bland annat Glenn Hysén. Sedan låter det precis som om Glenn Hysén är med i matchen och kommenterar när barnen spelar detta spel. Hur går det till? Hur kan han veta precis just då var, hur och när och vad man ska göra på den här fotbollsplanen på bildskärmen och så kommentera på detta?? Haha. En dum blondin, javisst... men jag fattar faktiskt inte tekniken här. . . Sitter han hemma uppkopplad eller?

Sonen tycker att jag är knäpp och förklarar att det faktiskt är en inspelad fil som är lagrad i spelet. Ok? Så alla kommentarer han säger och spelat in, kan stämma in på allt man gör i spelet?!

Vet inte om jag vill gå med på det här faktiskt. Måste överlägga med mig själv först. ;-)

Godnatt folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar