Bakgrund

tisdag 20 april 2010

Blutsaft

Jag tror man kan bli galen av att vara arbetslös och om det inte är det jag håller på att bli så läser jag i Amelia att blutsaft höjer järndepån i kroppen. Järndepån? Ja,något med järn har jag nog stor kraftig förlust utav och jag kanske ska slå på stort och lägga lite pengar på detta! Det står att det har hjälpt kvinnor sedan det glada 60-talet, ja då kan det absolut vara något för mig nu så här år 2010.

Min attgöralista;

Ta bort spindelväven över läslampan
Pilla ludd ur naveln
Panta burkar
Köpa hem mjölk
Köpa BLUTSAFT
Ta en promenad till miljöhuset
Försöka komma på vad det där sista ordet i korsordet är
Dricka den där BLUTSAFTEN

;) Nej, jag är lite ironisk nu, men det förstår ni väl, ja lite sa jag...

2 kommentarer:

  1. Vaddå ironi? Det där med navelludd är viktiga saker! Men blutsaft!!! Bläääää! Mamma köpte det till mig efter att jag förlorade över två liter blod när sonen föddes men det gick ju inte att dricka. Eller, jo det går. Men vin är godare!
    ;-)

    SvaraRadera
  2. Jasså, smakar det så illa? Usch, nej då kanske man ska hålla sig till tranbärsjuice... det är väl lite nyttigt iaf. Men vin e gott det med och ett glas rött om dagen ska ju också vara nyttigt och bra för blodet har jag hört. ;)

    SvaraRadera