Bakgrund

måndag 26 april 2010

Så underbart

Vi gick hemifrån kl 08.00 imorse och tog en promenad i rask takt som idag tog en timme och en kvart. Det är så härligt och jag trivs underbart bra när jag kommer ut i skogen. Här stannade vi till så vi kunde ta ett kort på den fina bakgrunden som visade sig. När vi sedan var hemma strax efter nio, åt vi frukost och begav oss sedan ner till Göteborg och "hem" igen.


Jag och min älskade dotter har tillbringat eftermiddagen med om-möblering i vardagsrummet och nu står allting bara huller om buller, för jag tycker ingenting passar någonstans längre.
Jag vill ha bort alla svarta möbler, men det fungerar inte så- att man kan göra sig av med allt på en gång utan att ha något annat alltså. Ja, det sa min dotter till mig också.
Nu ska jag fundera . . . tar mig en kopp te och bloggar lite istället, så kanske ideérna ploppar upp.

Förresten, så har jag en annan idé på gång. Jag har just nu en annons inne och kanske får napp. Jag berättar mer när jag är inne i leken ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar