Bakgrund

måndag 19 april 2010

Ett år äldre

Ja, det blev man igår. Jag tycker det är skönt att vara 38 år, man har kommit på en hel del saker som man inte tidigare gjort. Sedan måste jag ju erkänna att jag är en människa som pendlar väldigt mycket i humöret. Men sån är jag och en bra egenskap är väl just att jag erkänner det och vet om det. Till skillnad från många andra, som inte vill inse hur dom är menar jag.

Vi hade jättemysigt hela dagen och jag blev firad från morgon till kväll! Mina underbara barn kom med frukost på sängen och jag fick jättefina munblåsta ljusstakar. Fantastiskt fina var dom!

Ja senare blev det middag och resten av mina beundrare kom och sjöng för mig, fina presenter fick jag och mysigt hade vi. Och vilket gott väder det var hela dagen! Solen sken, men liiiite kallt i luften.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar