Bakgrund

torsdag 22 april 2010

Snabba ryck

Ja idag har vi kört på med både tandläkare och BUP besök. Det är bra att ha tider att passa då blir man inte så passiv heller. Jag kanske skulle ta och boka lite tider?! Jag har säkert något att söka för, även om jag är medveten om det mesta problem jag har- det är jag glad över, att jag är medveten alltså.... och jag är glad att jag har förmågan över att be om ursäkt när jag vet att jag gjort något fel. Ibland är det ju inte ALLTID jag som behöver be om ursäkt, det finns andra också- men om jag har gjort det, så mår åtminstone jag bra.

Så vad kan jag söka för, för att almanackan ska bli fylld? Jo jag tror jag har böjveckseksem nånstans som jag tycker att en läkare bör titta på. Jag har faktiskt frikort nu!!

Våga be om ursäkt- och sök hjälp, är mitt motto idag. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar