Bakgrund

onsdag 28 april 2010

Sköööönt

Tillbaka efter en skön, rask långpromenad. Den tar precis 50 minuter och det känns såååå bra när man är där ute. Något primalvrål blev det inte, jag gick istället och mumlade fula ord och meningar om saker som jag kommit på. Känns skitbra nu. Precis som Stefan, en vän sa; Man hamnar i en annan sinnesstämning när man varit ute och promenerat. Jag älskar skogen !!!

Jag vet och jag bara vet; Jag KOMMER att bo på landet om några år.

Äter min havregrynsgröt nu med lättmjölk och skivad banan till. Jag skulle behöva en digitalvåg så jag kunde se om det händer något med vikten. Jag behöver gå ner ett x antal kilo.

2 kommentarer:

  1. Sänder dig varma kramar! Kanske vi kan gå ihop en dag?

    SvaraRadera
  2. Vågar är bara skit, visar aldrig rätt. Skit i vågen och skaffa ett måttband istället. Kram!

    SvaraRadera