Bakgrund

torsdag 22 april 2010

Tålamod

Vad är det?? Jo jag vet, vad det är... men just nu vet jag inte var jag kan hämta upp lite av det jag tappat. Det finns ju där, men emellanåt blir jag väldigt irriterad och känner att jag skulle behöva en skopa extra tålamod.

Som igår, när jag skulle ta ut ett papper ifrån skrivaren som trasslat in sig och jag slet sönder ett band av nåt slag. Var det nu kom ifrån? Helt plötsligt hade jag både ett papper och ett band i handen... plus att jag precis köpt en ny färgpatron för 399 kr som jag skulle sätta in, som jag egentligen inte hade råd att köpa- men som jag gjorde ändå för att slippa tjat om att den var slut.

Nu har vi ingen skrivare efter mitt anfall, så om jag lämnar tillbaka färgpatronen ... undra om man kan göra det? Ja då har jag råd med 10 st 1.5 liters mjölk, 10 st hönökakor och 8 paket med 8 rullar toapapper. Eller så köper jag en ny skrivare helt enkelt, den kostar nog lika mycket som färgpatronen.

Till Expert imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar