Bakgrund

torsdag 29 april 2010

Prosit

Igår försökte jag och min kära kusin kolla upp vad det var för fel med facebook. Hon hittade inte mig i hennes vänlista. Vi satt vid två olika datorer. Plötsligt såg vi att jag var blockerad under inställningarna. Kan detta verkligen vara möjligt att ett virus gör? Min syster hittade inte mig heller på facebook. Konstigt allting är.

Sedan fick hon ett mail som hon öppnade, från en grupp som hette något jättekonstigt. Så blev hela datorn virusinfekterad och allting började blinka. Jag fattar inte varför det ska finnas människor som lägger ut virus. Vad ger det dom för vinning i detta?

Vi tittade sedan på "Jiddra inte med Zohan" med Adam Sandler och fick oss ett gott skratt. Rekommenderas för den som har lite småsjuk humor.

Ja och så var det, det här teet som både luktade och smakade liniment. Herregud, vad äckligt det var. African nånting hette det. Rekommenderas INTE!!



3 kommentarer:

  1. Fasen vad läskigt det där med virus och Facebook som blockerar utan att man bett om det! Usch!

    SvaraRadera
  2. Jag hittade dig på min lista i Facebook, där syns du i alla fall.

    SvaraRadera
  3. Ja, jag förstår verkligen ingenting. Vissa kontakter har helt försvunnit, så nu får jag massa vänförfrågningar igen.

    SvaraRadera