Bakgrund

lördag 24 april 2010

Frihet






Det känns som om jag har semester och har åkt iväg till en ort för att njuta av ledigheten. Jag bara är just nu och jag har det underbart. Hade det inte varit för mina älskade barn hade jag stannat kvar här under veckan som kommer också.

Idag har jag promenerat längs bryggan och hamnen, där restaurangerna öppnat sina små hak och jag har sett hur turister, samt andra livsnjutare kommit hit till det underbara Grebbestad och tar sig en kaffe eller en öl på uteserveringarna.
Solen har strålat och det har blåst en hel del, men vi satt i lä medans kusinen hade sin butik öppen. Jag har löst korsord, spelat yatzy, ätit gott och pratat av mig. Det här är ren terapi!
Jag har tagit lite kort också, som jag kommer visa. . . i morgon.

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar