Bakgrund

fredag 9 april 2010

Torsdag hela dan ??

Det är ju fredag!!
Och solen lyser!!
Jag har hur mycket som helst att göra idag!

Jag ska hämta cyklarna
Skicka paket (Tradera ni vet . . .)
Gå till frissan
Sola
Cykla till arbetsförmedlingen
Gå stavgång ( en timme)
Köpa några goa öl som ska kylas och avnjutas ikväll
Ta en fika på torget med en go vän
Ringa FK
Ringa Skatteverket
Ringa Vägverket

Ringa 112

Ja, det kändes plötsligt som om jag skulle behöva det, för hur f-n ska jag hinna allt detta? Jag har faktiskt mina barn hemma också. Skärpning Ellinor och tänk realistiskt nu!

Solen lyser i alla fall, fastighetsskötaren åker omkring utanför, fram och tillbaka med sin lilla pickup och på flaket har han två stora palmer där bladen svajar i vinden och som får mig att undra vad han håller på med, för det ser riktigt roligt ut. (De passar liksom inte in i miljön riktigt)

Låt mig nu ta en sak i taget. Vad är viktigast av allt?

Jo, mitt hår !!!

(Skoja...;-)

Jag VET vad som är viktigast och jag vet vad jag måste prioritera!

ÖLEN !! ;) Puss på Er, idag är en bra dag!
Jag tror jag ska ta ner lappen till grannarna.

1 kommentar:

  1. Sol och öl hör faktiskt ihop...9 april 2010 kl. 14:09

    Hahaha, du prioriterar helt rätt ;-) Kram!

    SvaraRadera