Bakgrund

måndag 25 april 2011

Bilder från påsk

Skärtorsdag hemma hos Lena, sedan till Park Lane för vårfest för alla som var 30 plus. Och det var ju faktiskt jag. Jag var 30 plus 9 och det har inte förändrats idag heller. Annars kan jag tycka att man kan dra av ett år eller två med tanke på att jag faktiskt sover bort rätt så mycket av tiden . . . dessutom kan jag somna både här och där! Fast mest där . . .





Långfredagen buss/ tågresa upp till Orust och Maria & Henrik. Den resan kan jag berätta om i ett annat inlägg . . . för jag vet fortfarande inte om det verkligen var västtrafik jag åkte med. Hade en fundering ett tag där om det var en charterresa jag befann mig på.
Här åkte hammaren fram... is skulle krossas till en härligt god drink. Caprinja, stavas det så?


Goa Wiktoria med sin goa lillebror Melker


Vacker solnedgång


Underbar liten goding som somnade... då gick jag också och lade mig...


Härlig miljö med glada människor


Nybakat bröd till den goda påskmaten. . .


Värdparet på "Totorps Pensionat"


Härlig gitarr och sång utav huvudrollsinnehavaren!


Så spelade vi kubb. . .


och tände en brasa....


FRÅGOR PÅ DET?


Jag har haft en helt fantastisk helg med mycket sömn och god mat & dryck.

Kan också meddela att resan hem igår, gick ungefär till på samma sätt som resan dit.

Visst gick det bra, men nej.... jag måste köpa en bil nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar