Bakgrund

fredag 1 april 2011

Helg

Jag inväntar barnen och sitter helt oförberedd. Måste rycka upp mig och gå och handla for a start. Vet hur det kommer bli och jag måste vara stark och glad när den lille mannen kommer. Vi kör ett race på eftermiddagarna förstår ni, direkt efter skolan . . .det innebär en timmes fight. Förklarar mer vid ett annat tillfälle.

Äntligen fredag, kan man tycka. Jepp! En fredag utan pengar. Ringde igår till den där sjuk-kassan och undrade om det möjligtvis skulle kunna bli en utbetalning även till mig. Helst innan jag blir vräkt, för att jag inte betalat hyran.
Jo, då... de skulle återkomma inom tre dagar. Vad bra. Då väntar jag så snällt då.

TREVLIG HELG!

2 kommentarer:

  1. Att de alltid ska sitta på pengarna innan de skickar ut dem! Grr..

    SvaraRadera
  2. Mm... ALLTID! Men man börjar vänja sig. Iskall och hård som bara den har jag börjat bli.

    SvaraRadera