Bakgrund

onsdag 6 april 2011

En dag i bilder

Mötet på FK gick bra. Det känns som om man är på rätt väg om man säger så! På väg hem väntade jag på 1:an som skulle komma. NU stod det på tidtabellstavlan. Precis som alla andra vagnar. Hade det stämt så hade det varit spårvagnskaos, kan jag be och få tala om... speciellt då de vagnar som därefter skulle komma också var på plats NU!


Sedan köpte jag dessa vackra blommor till mig själv- because I´m worth it! Vips blev jag lite gladare. Det är det lilla som gör det.



Något som gjorde mig ännu gladare, var detta utbetalningskort som kom på posten. Ingen förklaring, men med avsändaren att döma så gick min överklagan antagligen igenom och de betalade tillbaka de pengar som jag surt själv betalat in. Rättvisan vinner emellanåt, det trodde jag aldrig faktiskt. Men för att säga det själv så är jag bra på det där, med överklaganden. Åtminstone skriftliga sådana!



Jaa, så har vi det där med Vårruset dom gör reklam för. Tycker självklart det är strongt av dom som kan springa och vill göra det, men jag försöker ju ofta skoja till det istället och då blev det så här:


Har också hunnit med ett skolmöte idag. Det kändes faktiskt som om dom lyssnade, jag hoppas på det och att det inte var fel magkänsla. Men varför ska allting ta sån tid när det gäller att få ihop det med olika instanser?

1 kommentar:

  1. Åhh, vad läckert med alla tulpaner!!! Det vill också ha. Eller ett fång rosor. Eller vilka blommor som helst för den delen.

    SvaraRadera