Bakgrund

fredag 29 april 2011

Friday

Promenad runt Ruddalen och frukost med god vän. Äggröra med stekt bacon & kaffe. Sedan en rapport från gårdagen.

Skolsituationen är inte bra. S kom hem och var ledsen. Fick två samtal idag också. Inga bra beslut eller lösningar. Snart stämmer jag fanimej skolan. Måste bara orka.

Han var för övrigt en mycket go kille idag efter nån timme. . . det var längesen jag kände så.
Pizza, coca-cola och massa lösgodis blev det till Talang 2011.
Men varför filmar dom Markoolio och TobbeTrollkarl under tiden vissa uppträder och vad är det för frisyrer en del människor har?




Ja nu ska vi se här... tror jag tar den vanliga rundan... Ruddalen!

Vackert, nästan som en sagoskog.


Nere vid Ruddalens anläggning, finns ett stopp där man kan träna sina muskler, stretcha och så lite till. Har jag tur hade jag kanske fått upp mitt ben på en av stockarna där, men jag har faktiskt inte vågat prova. Frågan är ju om man hade kommit därifrån sen överhuvudtaget.


Jaha...titta där! Där står några och låtsas att dom kan...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar