Bakgrund

onsdag 13 april 2011

Vad roligt =)

Det verkar som om det är många som läser min blogg. Allt ifrån Californien till Motala och Landskrona!

Idag är en dag som är som nästan alla andra dagar. Fast jag är liiite piggare än vad jag var förra veckan om det är någon som intresserar sig för det.

Jag försöker få ordning på saker och ting och det är inte alltid det lättaste... men istället för att tänka så jäkla mycket så ska man gå på det direkt.

Så nu har jag skrivit lite fond-ansökningar. Jag kanske kan få ha lite tur?! Är helt jäkla pank nu och man märker hur ekonomin påverkas när man är sjukskriven.

Jag har genom min kusins hjälp hittat en ny grej som vi ska testa idag.
På apotekets webshop beställde jag en helt ny grej som jag inte visste fanns, tydligen ingen annan heller eftersom man inte fått det tipsat för sig.



Med Coat- en filmdragering som man trycker igenom tabletten i och som ska både smaka gott och som man ska kunna svälja lättare. Vi får se senare hur detta gick, eftersom den lille mannen inte vanligtvis kan svälja tabletter ändå. Men godis har ju hänt slunkit ner utan problem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar