Bakgrund

torsdag 7 april 2011

Meetings

Idag har jag redan varit på möte i skolan igen och gjort ett åtgärdsprogram med kortsiktiga mål. Suckar tungt. Sådana har vi gjort i massor !!! Kanske dags att göra något annat?

Om en stund kommer lilleman hem. Han ska gå halva dagar nu efter vad vi bestämde igår. Jag har inte hunnit fatta om det beslutet var bra eller inte. Men det ger väl sig.




Är mycket imponerad utav inkclub.com. Jag beställde en bläckpatron där igår och idag fick jag den i brevlådan! Det kallar jag snabb leverans. Me like! Sedan kom jag till eldprovet. Jag var rätt nervös över att skrivaren jag köpt inte fungerade som den skulle, men med detta inköp blev jag motbevisad! Den fungerade! Yiiihaaaa.... Man har ju liksom ingen garanti på grejer som man köper av privatpersoner. Och ja, jag borde provat den innan...



Så jag satte mig ner och började skriva som sjuttan. Eftersom jag inte arbetar och inte har gjort det på ett tag och att det tydligen inte är någon som har tagit över mina arbetsuppgifter, så får jag ju ta tag i det själv. Med en skrivare och nedladdning av adobe reader, kunde jag fixa till lite grejer.



Med mina krämpor i arm och rygg, börjar man fundera på vad det är frågan om. Ska det vara så? Nä... det ska det inte. Ut och röra på sig såklart- det är den bästa medicinen om man som jag blivit försoffad!

Nä, nu måste jag dra. Mina söta väninnor står och väntar på mig vid utsatt plats. Vi ska gå ut och gå nu! Ha de gott . . . ;)

1 kommentar: